E-learning: távoktatási távlatok

E-learning: távoktatási távlatok

Tesztépítés - a dolgok állása

2015. március 19. - simplepresent

Köszönjük szépen! Mármint az eddigieket. Az előző posztban meghirdetett felhívásra jöttek ötletek javaslatok, és március végéig várjuk a továbbiakat is. Szeretnénk közös bölcsességgel összerakni azt a szempontrendszert, amellyel letesztelhetővé válnának a távoktató kurzusok. Aztán pedig elkezdjük a próbatanulást.

És hogy hol tartunk most? Az eddigi javaslatokat, ötleteket, reflexiókat feldolgoztuk és megpróbáltunk belőle valamilyen vázlatot összerakni. Az egyes kategóriák az iskolai osztályzatoknak megfelelő értékelést kapnának, de mindegyikhez lehetne rövid magyarázatot is fűzni.

A dolog jelenleg így néz ki:

KIVITEL

Dizájn, technika /1 - 5-ig osztályozva/ – vizuális megjelenítés, navigáció, áttekinthetőség /itt értékelnénk a látványt, színvilágot, az eligazodási lehetőséget, kezelhetőség. Figyelembe vennénk a letöltési sebességet, vagyis ha feltűnően lassú a betöltés/

TARTALOM

Tananyag tartalma /1 - 5-ig osztályozva/ – korrektség, esetleges hibák, nyelvezet, helyesírás

Tanulhatóság /1 - 5-ig osztályozva/ - a tananyag mennyisége és felosztása, ütemezés; az oktatás módja, érthetőség, átláthatóság; gyakorlás, önellenőrzés; az oktató előadókészsége, ha van audio- vagy videótanár

EGYÉB

Kiegészítő szolgáltatások /1 - 5-ig osztályozva/ - interaktivitás, oktatói segítség, fórum, konzultáció, teszt, vizsga, egyéb extrák

A tanegység, kurzus ára /ha van/…Ft;  Ár-érték aránya /1 - 5-ig osztályozva/

ÖSSZESÍTETT OSZTÁLYZAT /a részjegyek átlaga/

Hát, így. Köszönjük az eddigi ötleteket és várjuk a többit ide: info@nordedu.hu

 

 

 

Várjuk a javaslatokat, hozzászólásokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://villanysuli.blog.hu/api/trackback/id/tr687282699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása