Köszönjük szépen! Mármint az eddigieket. Az előző posztban meghirdetett felhívásra jöttek ötletek javaslatok, és március végéig várjuk a továbbiakat is. Szeretnénk közös bölcsességgel összerakni azt a szempontrendszert, amellyel letesztelhetővé válnának a távoktató kurzusok. Aztán pedig elkezdjük a próbatanulást.
És hogy hol tartunk most? Az eddigi javaslatokat, ötleteket, reflexiókat feldolgoztuk és megpróbáltunk belőle valamilyen vázlatot összerakni. Az egyes kategóriák az iskolai osztályzatoknak megfelelő értékelést kapnának, de mindegyikhez lehetne rövid magyarázatot is fűzni.
A dolog jelenleg így néz ki:
KIVITEL
Dizájn, technika /1 - 5-ig osztályozva/ – vizuális megjelenítés, navigáció, áttekinthetőség /itt értékelnénk a látványt, színvilágot, az eligazodási lehetőséget, kezelhetőség. Figyelembe vennénk a letöltési sebességet, vagyis ha feltűnően lassú a betöltés/
TARTALOM
Tananyag tartalma /1 - 5-ig osztályozva/ – korrektség, esetleges hibák, nyelvezet, helyesírás
Tanulhatóság /1 - 5-ig osztályozva/ - a tananyag mennyisége és felosztása, ütemezés; az oktatás módja, érthetőség, átláthatóság; gyakorlás, önellenőrzés; az oktató előadókészsége, ha van audio- vagy videótanár
EGYÉB
Kiegészítő szolgáltatások /1 - 5-ig osztályozva/ - interaktivitás, oktatói segítség, fórum, konzultáció, teszt, vizsga, egyéb extrák
A tanegység, kurzus ára /ha van/…Ft; Ár-érték aránya /1 - 5-ig osztályozva/
ÖSSZESÍTETT OSZTÁLYZAT /a részjegyek átlaga/
Hát, így. Köszönjük az eddigi ötleteket és várjuk a többit ide: info@nordedu.hu
Várjuk a javaslatokat, hozzászólásokat!